dijous, 14 de febrer del 2013

Nit de tió

Per la nit de tió, ho vaig celebrar amb la meva família, amb les meves dues germanes, amb el meu nebot i la meva neboda, el marit de la meva germana, el no vio de la meva germana, els meus pares i jo.
Com sempre el sopar el va fer la meva germana gran: Galtes de porc amb patates fregides.
Abans de sopar vam fer un pica-pica, al pica-pica hi havia torrades amb paté, patates de bossa, olives, etc (Com sempre).
El més bo del sopar van ser les postres perquè hi havia un pastís de xocolata boníssim que el va fer la meva mare i, a la meva neboda com que no li agrada la xocolata, li vam fer un pastís de formatge.
Després els grans van prendre Cafè, i mentre jo i la meva neboda jugàvem a fer construccions.
Quan van acabar de prendre el Cafè vam obrir els regals, a la meva neboda li van regalar molts regals i al meu nebot petit també, i a mi em van regalar roba.
Després d'obrir els regals vaig quedar amb amigues per anar a fer un volt per el poble.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada