dijous, 14 de febrer del 2013

Cap d'any

Per cap d'any vaig anar a casa la meva germana a Anglès, ella va fer el sopar: Va fer pollastre amb patates.
Al sopar, hi vaig anar jo, la meva mare, el meu pare, la meva germana, el marit de la meva germana, la meva neboda, i el pare i la mare del marit de la meva germana.
Abans de dinar vam fer un pica-pica, al pica-pica hi havia torrades amb paté, truita de patates, ous farcits, i moltes més coses.
Desprès vam sopar el pollastre que va fer la meva germana.
Desprès de sopar vam estar mira'n la televisió que feien coses maques (cantaven, actuaven, etc), mentre miràvem la televisió, vam jugar a cartes 5 o 6 partides llargues.
Quan vam mirar el rellotge eren les 23:45 i vam agafar els raïms i els vam posar a la taula.
Quan vam acabar de menjar els raïms vam mirar la televisió i després me'n vaig anar cap a Bescanó a fer un volt amb els amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada